Internationaal Politiek Café

Beste VVD'er in het buitenland,

De Tweede Kamerverkiezingen komen er weer aan, namelijk op 17 maart aanstaande. Het zijn spannende tijden in de politiek, we staan voor grote uitdagingen zowel nationaal als internationaal. Het coronavirus zorgt voor problemen wereldwijd en beïnvloedt ook de Nederlanders in het buitenland. De beslissingen die in Nederland worden genomen beïnvloeden ook de Nederlanders die wonen buiten Nederland. Daarom willen we met jou in gesprek gaan en je de kans te geven om jouw vragen te stellen aan drie VVD-bewindspersonen en vijf VVD-kandidaten voor de Tweede Kamerverkiezingen.

In de komende twee maanden worden drie politieke cafés met een internationale insteek georganiseerd. Uiteraard digitaal zodat mensen uit verschillende windstreken de politieke cafés kunnen bijwonen. Naast VVD-leden zijn andere kiezers woonachtig in het buitenland uit jouw netwerk uiteraard van harte welkom!

Meer informatie en de benodigde zoomlink ontvang je door te klikken op deze link.

Registratie om te kunnen stemmen

Om te kunnen stemmen tijdens de aankomende Tweede Kamerverkiezingen moet je jezelf registreren of geregistreerd staan bij de gemeente Den Haag. Op onze website kun je meer informatie vinden over het registratieproces: https://vvdinternational.vvd.nl/vvderinhetbuitenland.

Deel dit bericht vooral met jouw netwerk en spreek mensen aan op de mogelijkheid om te registreren!

Let op registratie kan tot uiterlijk 3 februari aanstaande!